Alba Armengou i Vicente López
Dv, 05 d'abril a Auditori Viader a les 20:00 h.

Presentació del disc «Susurros del viento»

Alba Armengou (trompeta i veu) i Vicente López (guitarra elèctrica i espanyola)

Jazz

Aquest és el primer disc d’Alba Armengou, una artista que es va forjar a la Sant Andreu Jazz Band entre el 2009 i el 2022. Acompanyada del guitarrista alacantí Vicente López, Armengou ha creat una obra amb segell propi, amb peces d’autoria pròpia com Susurros del viento i d’altres escrites conjuntament amb Vicente López. L’espectacle també inclou versions de música brasilera de compositors com Joao Bosco o Vinicius de Moraes, i de cançó catalana, amb peces de Sílvia Pérez Cruz.

El duet es va conèixer a l’ESMUC i amb el bagatge de cada un, de col·laboracions de músics com Joan Chamorro, Perico Sambeat, Jesús Santandreu o Iván Cebrián, van formar el 2020 un duet amb el qual mostren la seva versalitat amb un viatge musical que va des del jazz de la dècada de 1950 fins als ritmes brasilers i de boleros.

Foto: Xicaxica produccions

VENDA D'ENTRADES (5 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta
  • També a www.casadecultura.cat

Venda d’entrades a l’Auditori Josep Viader trenta minuts abans de l’inici del concert fins que s’exhaureixin.

Nota: No es permetrà accedir a la sala un cop començat l’espectacle. Assegureu-vos que el telèfon mòbil o altres aparells electrònics no emetran senyals acústics durant la funció. La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar, per necessitats organitzatives, els horaris i els programes anunciats, i d’anul·lar un concert per causes imprevistes.

Només es farà el retorn de l'entrada en cas d'anul·lació o modificació de data per part de la organització.

Ho organitza: Joventuts Musicals de Catalunya i Casa de Cultura de la Diputació de Girona