Anna Urpina i Nicola Brovelli
Dv, 12 d'abril a Auditori Viader a les 20:00 h.

Delícies barroques

Anna Urpina (violí barroc) i Nicola Brovelli (violoncel barroc)

Música antiga

La violinista vigatana ens proposa un viatge musical a través de l’època daurada del barroc dels segles XVII i XVIII. Una recopilació de les peces barroques gravades al seu disc Baroque/Modern (IBS Classical) guardonat amb premis internacionals com el Gold Prize als World Classical Music Awards UK, i al millor instrumentista i artista emergent del 2022 als Global Music Awards de Califòrnia. Ha estat un dels tres millors discs de música clàssica als premis Enderrock. Juntament amb el violoncelista Nicola Bovelli presenten en aquesta ocasió una recopilació de les delícies més espectaculars de l’època daurada del barroc europeu, des del virtuosisme i l’entusiasme del compositor austríac Biber, passant per la fantasia de venecià Catello i Fontana, i pel barroc més madur i la seva època daurada, amb la compositora francesa Jacquet de la Guerre, fins a l’italià Corelli, amb la famosa Follia.

HEINRICH IGNAZ BIBER (1644 - 1704)
Sonata núm. 1 per a violí i baix contínu (anunciació)

DARIO CASTELLO (1590 - 1658)
Seconda sonata a sopra

GIOVANNI BATTISTA FONTANA (1589 -1680)
Terza sonata a sopra

ELISABETH JACQUET DE LA GUERRE (1665 - 1729)
Sonata núm. 2 per a violí i baix continu, en Re major

ISABELLA LEONARDA (1620-1704)

Sonata núm. 12 op. 1 per a violí i baix contínu

ARCANGELO CORELLI (1653 - 1713)

Sonata núm. 12 op. 5 La follia

VENDA D'ENTRADES (5 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta
  • També a www.casadecultura.cat

Venda d’entrades a l’Auditori Josep Viader trenta minuts abans de l’inici del concert fins que s’exhaureixin.

Nota: No es permetrà accedir a la sala un cop començat l’espectacle. Assegureu-vos que el telèfon mòbil o altres aparells electrònics no emetran senyals acústics durant la funció. La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar, per necessitats organitzatives, els horaris i els programes anunciats, i d’anul·lar un concert per causes imprevistes.

Només es farà el retorn de l'entrada en cas d'anul·lació o modificació de data per part de la organització.

Ho organitza: Casa de Cultura de la Diputació de Girona