Obertura de l'exposició cooperada La Mosquitera «La Restistència. Mesurant les relacions»
Dv, 19 d'abril a Sales d'exposicions - P1 a les 19:00 h.

La Mosquitera és un esdeveniment artístic i cultural obert al públic gironí de  totes les edats, encara que amb especial atenció a la joventut, per exposar, presentar i compartir art i gaudir d’una jornada festiva i alhora de  conscienciació sobre la influència artística i el compromís d’artistes en la nostra societat.

El Projecte Mosquitera pretén donar eines, recursos, espais i accés a un capital social positiu per l’avenç de les artistes plàstiques emergents de les comarques gironines amb projectes artístics transgressors i transformadors.
A la Casa de Cultura s'oferirà una exposició col·lectiva i es faran activitats  paral·leles a l'exposició.

L'exposició s'obrirà al públic el divendres 19 d'abril, a partir de les 19 h, en el marc de les jornades d'emprenedoria organitzades per la Cooperativa Efecte Mosquit.

L'exposició es podrà visitar fins el 18 de maig a la sala d'exposicions de la primera planta de la Casa de Cultura.

LLOC: Sales d’exposicions del primer pis

HO ORGANITZA: Cooperativa Efecte Mosquit