Jornada amb professionals de les Arts Visuals
Ds, 25 de maig a Aula A a les 10:00 h.
Ds, 25 de maig a Pati a les 14:00 h.
Ds, 25 de maig a Auditori Viader a les 15:00 h.

Amb l’objectiu de fomentar col·laboracions professionals, generar sinergies i promoure el treball en xarxa per a la millora de les condicions dels artistes d’arts visuals, plantegem la creació d’un espai de trobada amb professionals destacats en aquest camp, procedents de les plataformes culturals que promouen la creació, la producció i l’exhibició de propostes artístiques contemporànies.

En aquest encontre, tenim la intenció de facilitar un espai de diàleg i col·laboració, on les diferents plataformes, entitats o sales d’exhibició puguin presentar les seves iniciatives, línies de treball i objectius. Això ens permetrà comprendre millor les necessitats i els reptes que enfronten en la seva activitat. D’altra banda, volem explorar les oportunitats per a la creació de sinergies i treball en xarxa. Això pot incloure la possibilitat de coproduccions entre les diferents entitats, l’ampliació d’espais expositius per a artistes visuals, la implementació de programes de difusió conjunta o altres formes de col·laboració que puguin beneficiar a tots els participants.

En resum, aquest punt de trobada pretén no només establir vincles més forts entre els professionals de les arts visuals i les plataformes culturals, sinó també identificar oportunitats concretes per a la cooperació i el creixement mutu en el marc de la cultura contemporània.

A TENIR EN COMPTE:

A cada participant se li proporcionarà un distintiu del Festival INUNDART, el qual li permetrà accedir de forma gratuïta a les diferents propostes de la mostra.

Volem elaborar un recull exhaustiu d’entitats, plataformes i sales d’exhibició perquè els artistes d’arts visuals tinguin un recurs detallat on dirigir-se i presentar les seves propostes. Si desitges formar part d’aquest llistat, fins i tot si no pots assistir a les jornades, et convidem a omplir el formulari. A més, aquells interessats a participar en les jornades, us demanem també que ompliu el formulari per confirmar la vostra assistència i també, per organitzar el dinar.

DATA LÍMIT DE LA INSCRIPCIÓ: 17 DE MAIG

HORARI: d’11h a 14h