Conferència «Quan el cansament es tradueix en anèmia, què ens està passant?», amb Maite Serrando
Dm, 28 de maig a Aula Magna a les 17:00 h.

Maria Teresa Serrando és hematòloga i pñrofessora de l’Escola Universitària de la Salut i l'Esport (EUSES) i del Centre Garbí, adscrits tots dos a la de la Universitat de Girona. Serrando també forma part del grup de recerca NEOMA de la UdG. Al Centre Garbí, és professora del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Anatomia Patològica i Citodiagnòstic, mentre que a l’EUSES imparteix l’assignatura de Patologia en Reumatologia.

HO ORGANITZA: Aules d’Extensió Universitària per a la Gent Gran