inund'Art. XIX Festival d'art contemporani
Sales d'exposicions - PB a les 11:00 els dies 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 de maig
Sales d'exposicions - PB a les 11:00 els dies 01, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29 de juny

Inund’Art és una plataforma cultural per a la promoció de la creació, la producció i l’exhibició de propostes en l’àmbit de les arts visuals contemporànies.

El caràcter del festival és plural; conjuga l’exposició i presentació d’una varietat estilística i disciplinària àmplia i oberta d’obres originals. És un espai de creació i reflexió, on hi tenen cabuda propostes innovadores i de risc, difícils d’ubicar en els espais més institucionals de l’art.

Inund’Art realça l’essència amb la qual va néixer de donar suport específic i exclusiu a les arts visuals, potenciant les instal·lacions, les intervencions i les performances a l’espai públic; els projectes artístics comunitaris o de transformació social i els “recorreguts sensitius”, un nou llenguatge d’art contemporani interdisciplinari on les arts escèniques, musicals i visuals s’agafen de la mà per a crear experiències úniques per a l’espectador, que també forma part de l’obra.

Així mateix, amb la intenció d’inundar el panorama cultural, l’associació incideix en els centres de formació i promoció (Escoles d’Art, la Universitat, associacions i entitats promotores de l’art) donant suport a la professionalització del sector i fomentant l’intercanvi d’informació i recursos. La mostra dona un pas endavant i consolida les residències d’artistes a Instituts i Escoles, amb la idea de que l’artista treballi conjuntament amb els alumnes i realitzi una obra de cocreació durant el curs escolar.

HORARI: De dilluns a divendres d’ 11h a 20 h i dissabtes d’ 11 h a 18 h.  Festius tancat.

Els dies 24, 25 i 26 de maig, les sales d'exposicions estaran obertes en horari d'11 a 20 h.

HO ORGANITZA: Associació inund'Art