Toni Subirana canta Josep Maria de Sagarra
Dj, 15 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

El cantautor Toni Subirana (Barcelona, 1965) presenta aquest 2011 un espectacle amb cançons sobre poemes de Josep Maria de Sagarra de qui es commemora el cinquantè aniversari de la seva mort. Subirana, que va començar a musicar textos del poeta amb només 14 anys, ja havia gravat l’any 1994 el disc Cançons de totes les hores, que ara s’ha publicat novament en edició especial commemorativa. Acompanyat del pianista Enric Colomer (1958), Subirana interpretarà temes compostos a partir de textos llibres tant significatius com Cançons de rem i de vela, Cançons d’abril i novembre, Entre l’Equador i els Tròpics i Cançons de totes les hores.

Concert inclòs en la programació del setzè Festival de Poesia de Girona

Lloc: Auditori Viader
Hora: 20 h
Entrada: 5 euros (reduïda, 3)