Els 7 magnífics. Llibres imprescindibles de la literatura catalana del segle XX
Dimarts a les 19:30 h _ Inici: 18-04-2017
Casa de Cultura de Girona

En aquest cicle farem una anàlisi de les millors pàgines de la Literatura Catalana del segle XX. Un exercici pràctic de la lectura crítica, apassionada i contrastada en el que es tractaran els següents autors i obres:

1. Poesia de Josep Carner
  2. La tardor barcelonina de Francesc Pujols
  3. Poesia de J.V. Foix
  4. Memòries de Josep Maria de Sagarra
  5. La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda
  6. La vida amarga de Josep Pla
  7. Cent contes de Quim Monzó

Jordi Galves és escriptor i crític literari. Autor del bloc de literatura Un dia en les carreres des de 2008, ha exercit la crítica durant més de vint anys a mitjans com La Vanguardia, El Periódico, El País, Avui i El Observador. Ha publicat estudis i obres com les edicions de Tirant lo Blanc, Curial e Güelfa, l’antologia de prosa catalana contemporània De miel y diamante.

Inici: 18 d'abril de 2017
Hora: Dimarts 19.30 h
Inscripció: Gratuïta
Durada: 7 sessions

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.