Aquarel·listes de Girona
Sales d'exposicions - P1 a les 09:00 els dies 08, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29 de setembre

L'Associació d'Amics de l'Aquarel·la de Girona i Comarques és una entitat de Girona fundada fa 25 anys amb la finalitat de promoure la cultura i l'aquarel·la. Durant l'any organitzen diverses activitats com tallers, sortides per pintar en grup, exposicions i el concurs "Pinzell d'or", que clou amb una exposició al Museu de l'Aquarel·la de Llançà.

ORGANITZA:Casa de Cultura i Amics de l'Aquarel·la de Girona i Comarques

Festius tancat