Inauguració de l'exposició '100 anys de casals'
Dv, 19 de gener a Aula A a les 18:30 h.

La mostra commemora els 100 anys del naixement dels casals d’estiu com a activitat de lleure educatiu. El seu origen, genuïnament gironí, respon l’obra catequètica i social del seminarista Jaume Moret que va endegar per als nens de la ciutat de Girona durant l’any 1917. Un origen humil que es va consolidar al llarg dels anys fins a convertir-se en una de les principals activitats de l’educació en el lleure i que s’ha escampat per tot arreu de Catalunya  amb diferents variants i especialitzacions.

INAUGURACIÓ

19.00 h. Conferència a càrrec del Dr. Pere Soler i Masó, Doctor i professor titulat de la UdG "Cent anys de casals d'estiu. De l'obra gironina al model d'educació en el lleure".

20.00 h. Taula Rodona, moderada per Jordi Girbau i López, amb la participació de: Ramon Oller, Enric Plantés, Marta Ros i Laia Zurdo.​

ORGANITZA: Fundació Esplai - Girona Mare de Déu del Mont- Bisbat de Girona