Presentació del llibre “El Pla de l’Estany i la Garrotxa. Itineraris: Santuaris i Ermites de la Mare de Déu a les comarques gironines”, de Jaume Catalán i Díaz i xerrada "Importància de l'esport a la salut de les persones", de Jaume Catalán
Dj, 25 de gener a Auditori Viader a les 19:00 h.

El llibre El pla de l'Estany i la Garrotxa. Itineraris: Santuaris i ermites de la Mare de Déu a les comarques gironines", de Jaume Catalan, recull itineraris relacionats amb santuaris o ermites marians de totes dues comarques, així com també rutes en BTT i a peu.

L'acte s'obrirà amb la conferència "La importància de l'esport en la salut de les persones", a càrrec de Secundí López, metge.

Organitza: Diputació de Girona

Col·labora: Llibreria Empúries