L'Àsia caòtica: Calcuta i Bangkok
Dc, 28 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

Coneixerem dues ciutats caòtiques d’Àsia però amb un atractiu especial: Calcuta i Bangkok, que pertanyen a dos països ben diferents: l’Índia i Tailàndia, on gaudirem de les platges, ben diferents les unes de les altres.

L’Índia de l’est: Orissa i Calcuta

Calcuta és una ciutat enorme, sorollosa, de 15 milions d'habitants, i la segona més gran del país. Allunyada dels circuits més turístics, continua sent una gran desconeguda pel gran públic, tot i que té una reputació de ciutat cultural i intel·lectual.

Orissa és una destinació de vacances molt estimada pels indis. El tròpic amb les seves platges es desborda en centenars de colors i fragàncies que inunden un món majoritàriament rural.

Bangkok i les illes secretes del mar d’Andaman (Tailàndia)

Després d’una visita a la bulliciosa Bangkok, gaudirem de la naturalesa de les illes secretes del mar d’Andaman, al sud de Tailàndia, on s’han manifestat en tota la seva puresa les seves platges d'aigües blau turquesa i sorres coral·lines d'un blanc tan encegador, que semblen la millor destinació perquè algun pirata hi amagui el seu tresor.