Els municipis tenim energia per actuar!
Sales d'exposicions - P2 a les 09:00 els dies 22, 23, 24, 25, 26, 29, 30, 31 de gener
Sales d'exposicions - P2 a les 09:00 els dies 01, 02 de febrer

En el marc de la celebració de la Setmana de l’Energia, vols saber quines accions s’han dut a terme per millorar l’estalvi i l’eficiència energètica?

La mostra dona a conèixer quines accions s'han dut a terme per millorar l'estalvi i eficiència energètica a diversos municipis de la província de Girona. Hi han participat: Sant Greogri, Figueres, Pont de Molins, Palafrugell, Besalú, Espolla, Ventalló, Setcases i Breda.

ORGANITZA: Consell d'iniciatives locals per al medi ambient de les comarques de Girona (CILMA)