Concert de música i poesia, amb Eduard Gener i Dabú
Dj, 05 d'abril a Aula Magna a les 19:30 h.

Eduard Gener (Solsona, 1985) pianista, cantant i productor. El passat 2017 va publicar el seu segon treball discogràfic Diumenge.  La proposta de Gener no es basa en versions de clàssics de la música negra ni temes propis escrits en anglès, sinó que la majoria són composicons que interpreta en català amb una naturalitat i musicalitat poc vistes en el nostre panorama.

Dabú, cantautor gironí, que ha desenvolupat un projecte personal amb sonoritat pròpia amb influències variades de la música d'arrel, folk, noise, ambient, techno, glitch, house, new age, elctro o chill out. Es defineix com a electroautor, també realitza diversos treballs i col·laboracions a espectales de dansa contemporània, arts escèniques o recitals.

Organitza: Fundació Llibreria Les Voltes i EUMES