Conferència "L'apassionant història del Cercle de Viena", amb J. Jubert i J. M. Uyà
Dc, 04 d'abril a Fundació Fita a les 19:00 h.

Curs "El flâneur a la finestra"

El curs ‘El Flâneur a la finestra’, organitzat per la Fundació Fita i Casa de Cultura de Girona, és una anàlisi crítica sobre la història de la filosofia occidental.

Els professors són el neuròleg Joaquim Jubert Gruart i el professor i escriptor, Josep Maria Uyà. El cicle és la continuació del curs ‘El Flâneur assegut’, que van realitzar els mateixos autors entre el 2008 i el 2010.

ORGANTIZA: Fundació Fita