Inauguració de l'exposició 'La mort digna i il·lustrada'
Dj, 19 d'abril a Altres espais a les 19:00 h.

Aquesta mostra recull la visió de 31 il·lustradors sobre el dret a morir dignament, amb l’objectiu de desmitificar el concepte de la mort i convidar al visitant a la reflexió.

L’exposició l’ha dut a terme l’associació Dret a Morir Dignament de Catalunya i hi han participat: Àfrica Fanlo, Alba Domingo, Albert Arrayás, Alcon Hector, Andrea Zayas, Anna Grimal, Berta Aritgal, Clara Sáez, Coaner, Dani Torrent, Elisa Ancori, Gemma Capdevila, Ignasi Blanch, Ilich Roimeser, Jaume Montserrat, Jotaká Ilustración, La PeraLimonera, Lluís Cadafalch, Marc Vicens, Maria Beitia, Maria Guiu, Marta Bellvehí, Mr. Sis, Nirvana Jiménez, Pedro Alón, Ricardilus, Roger Estrany, Roser Matas, Vorja Sánchez i Wäwä Illustracion.

ORGANITZA: DmD Catalunya i Casa de Culturaa