Presentació del llibre "Mai és demà", de Joan Albareda
Dj, 05 d'abril a Aula A a les 19:30 h.

Joan Albareda (Barcelona, 1943) publicarà aquesta primavera el seu primer llibre, Mai és demà, una novel·la que mostra la relació entre l’Arnau i la Teresa, un noi de Girona i una noia de Madrid que es coneixen a Girona per Temps de Flors. A partir d’aquí es teixeix una història d’amor entre els dos joves, que emprenen un viatge.

El llibre està dividit en dues parts: una primera que és un quadern de viatge i una segona, Arrels i espores, en què, sense voler ser un tractat d’història, s’expliquen els cent darrers anys d’Europa mentre, paral·lelament, l’Arnau busca les seves arrels.

Intervindran: Carme Renedo i Miquel Riera.