Fronteres, de J.C. Milhet
Sales d'exposicions (PB A) a les 11:00 els dies 28, 29, 30 de juny
Sales d'exposicions (PB A) a les 11:00 els dies 03, 04, 05, 06, 07, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 26, 27, 28, 31 de juliol

L’exposició “Frontere” és el fruit del treball de la Residència de J.C. Milhet al Centre Internacional de Fotoperiodisme impulsat pel Festival Visa Pour l’Image de Perpinyà, un esdeveniment de referència internacional el l’àmbit del fotoperiodisme. La mostra tracta les fronteres físiques (Cerbere, Portbou, el Pertús, Andorra), les històriques, com Cerbere; les comercials, com el Pertús; i també dels canvis que pateixen o poden patir, fins i tot de caràcter geopolític, que s’analitza en un àmbit de l’exposició dedicat al procés i les reivindicacions independentistes catalanes.

Aquesta és la segona ocasió que la Casa de Cultura acull exposicions del Visa pour l’Image, L’any passat es va mostrar una antològica del fotògraf cubà Jesse A. Fernández i una altre amb fotografies de gran format dels viatges pel continent africà de Titouan Lamazou.

HORARI: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i divendres d'11 a 18 h (festius tancat)

ORGANITZA: Centre international du Photojournalisme i Casa de Cultura