Taula rodona "L'ús del català als centres educatius"
Dj, 09 de març a Auditori Viader a les 19:00 h.

Taula rodona amb l'objectiu d'analitzar quina és la situació del català als centres educatius, a partir de les aportacions que puguin fer els ponents (docents i alumnes) des de les seves experiències en el món de l'ensenyament i veure quines són les possibilitats de subsistència de la llengua catalana a l'educació.

Hi participaran: David Pujol i Fabrelles, mestre, pedagog i professor de Pedagogia a la UdG, autor del llibre La llengua catalana a l'escola, entre la repressió i la resistència.
Carme Junyent i Figueres, professora de Lingüística de la Universitat de Barcelona, Presidenta del Consell Lingüístic Assessor de la Generalitat de Catalunya, autora d'El futur de català depèn de tu.
Gemma Pla i Padrós, mestra de primària  a l'Escola Eiximenis de Girona, activista de la cultura popular.
Eva Arderiu i Pi, periodista i professora de Llengua i literatura catalanes a l'Institut de Sant Quirze de Lloret de Mar.
Judith Tortajada i Juanals, estudiant de Filologia Catalana a la UdG, representant dels estudiants al Consell Social de la Universitat de Girona.

Glòria Polls, portaveu del sindicat USTEC a Girona, actuant de moderadora de l'acte.

Organitza: Sindicat USTEC Girona