Taula rodona «Mercè Rodoreda: tradició i modernitat», amb Carme Arnau, Maria Campillo, Marina Porras, Anna Maria Saludes, Borja Vilallonga (moderador) i Mariàngela Vilallonga (presentadora)
Dj, 15 de juny a Aula Magna a les 18:00 h.

Amb motiu del quarantè aniversari de la mort de Mercè Rodoreda (Barcelona, 1908 – Girona, 1983), la Càtedra de Patrimoni Literari ha organitzat aquesta taula rodona amb l'objectiu de recordar i reivindicar el llegat literari de l’escriptora. Amb la participació d’algunes de les estudioses més reconegudes de l’obra de Rodoreda, la taula rodona servirà per fer un balanç de la recepció de l’obra de Rodoreda i també per donar a conèixer alguns estudis que han aparegut recentment sobre la seva vida i obra.

Hi participen: Carme Arnau, Maria Campillo, Marina Porras, Anna Maria Saludes, Borja Vilallonga (moderador) i Mariàngela Vilallonga (presentadora).

Ho organitza: Càtedra de Patrimoni Literiari Maria Àngels Anglada-Carles Fages de Climent

Més informació: www.udg.edu/cmaa

* Fotografia: Arxiu Mercè Rodoreda de l'Institut d'Estudis Catalans