Viu21Música. Dia de la música a Girona
Dc, 21 de juny a Pati a les 18:00 h.

Viu21Música és la festa participativa que cada 21 juny organitza l’Ajuntament de Girona per celebrar el Dia de la Música. Una jornada que vol reivindicar i posar en relleu els valors culturals, educatius i socials de la pràctica musical, i que està especialment dirigida a músics i grups aficionats de Girona i el seu entorn.

ESCENARI CASA DE CULTURA

18.00 - 18.30 h Els cantaires de Sarrià

(cançons clàssiques, populars i modernes) Kenneth Pagès (director)

18.40 - 19.10 h Claudefalula