«Jaume Vicens Vives i Josep Pla», conferència-diàleg amb Joaquim Nadal i Xavier Pla
Dc, 29 de maig a Aula A a les 19:00 h.

Jaume Vicens Vives i Josep Pla van tenir una sòlida relació personal, especialment durant la dècada dels cinquanta, que es reflecteix en les cartes publicades a L’hora de les decisions (Destino, 2019). A més dels interessos intel·lectuals, els dos compartien preocupacions polítiques: Vicens Vives des d’un optimisme que a la llarga es revelarà ingenu, i Pla des d’un escepticisme lúcid i realista.

Joaquim Nadal, historiador i prologuista de l'epistolari Pla-Vicens Vives, en parla amb Xavier Pla, biògraf de l’escriptor i director de la Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona.

INSCRIPCIÓ: gratuïta, al web de la Casa de Cultura

HO ORGANITZA: Casa de Cultura de la Diputació de Girona, Fundació Josep Pla i Càtedra Josep Pla de la Universitat de Girona