Concert de Claudio Suzin (piano) i alumnes de repertori vocal dels conservatoris del Barcelona i el Liceu
Dc, 29 de maig a Auditori Viader a les 20:00 h.

Claudio Suzin es va formar a les universitat de São Paulo, Brasil, on va néixer l'any 1974) i Hartford, Connecticut (EUA) amb professors com Gilberto Tinetti i Luiz de Moura Castro. Músic multidisciplinari, també va estudiar cant, direcció i orgue. Com a pianista de cambra ha treballat amb els alumnes del Emerson String Quartet i del Lions Gate Trio. També ha estat pianista i cantant de la Connecticut Concert Opera i com a organista ha estat director musical de diferents corals a Connecticut. Esyà establert a Girona des del 2007 i actualment es repertorista del Conservatori Superior de Música del Liceu.

ENTRADA: 20 €

HORA: 20 h