Lliurament de premis del XXIX Concurs Artístic i Literari
Dc, 29 de maig a Aula Magna a les 18:00 h.

La vint-i-novena edició del Concurs Artístic i Literari per al curs 2023-24, convocada amb el lema "75 anys protegint els Drets Humans", està dedicada a l'aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, proclamada el 10 de desembre de 1948.

Els premis es convoquen en les modalitats de dibuix, postal, narració, fotografia, ex-libris, auca, vídeo (TikTok o Instagram) i article inèdit. El concurs s'adreça a tots els nivells d'educació infantil, primària i secundària obligatòria, joves d'entre 17 i 30 ants i adults de més 30 anys.

HO ORGANITZA Amics de la Unesco de Girona