Salvat-Papasseit: inundem de poesia les aules, amb Mariona Masgrau
Dm, 09 d'abril a Aula B a les 17:30 h.

En aquest taller proposarem diferents activitats que ens ajudin a inundar les aules de poesia, centrant-nos sobretot en la poesia visual i en l’obra de Joan Salvat-Papasseit, per recordar el centenari de la seva mort i reivindicar la seva obra.

La poesia és una part molt important de l’educació literària dels infants i és també una ocasió ideal per fomentar la seva creativitat, els aprenentatges lingüístics i l’expressió del propi jo. Des de la pràctica i el diàleg, ens endinsarem en l’obra de Salvat-Papasseit, explorarem maneres de compartir-la amb els alumnes d’educació infantil i primària i convertir-la en un pretext per fer poemes visuals.

*Taller recomanat per a professors d’educació infantil i primària, i organitzadors d'activitats literàries.

ENTRADA: lliure (aforament limitat)

HO ORGANITZA: Casa de Cultura