Inauguració d'inund'Art. XIX Festival d'Art Contemporani
Dv, 24 de maig a Pati a les 19:00 h.

Inund’Art és una plataforma cultural per a la promoció de la creació, la producció i l’exhibició de propostes en l’àmbit de les arts visuals contemporànies.

El caràcter del festival és plural; conjuga l’exposició i presentació d’una varietat estilística i disciplinària àmplia i oberta d’obres originals. És un espai de creació i reflexió, on hi tenen cabuda propostes innovadores i de risc, difícils d’ubicar en els espais més institucionals de l’art.

Inund’Art realça l’essència amb la qual va néixer de donar suport específic i exclusiu a les arts visuals, potenciant les instal·lacions, les intervencions i les performances a l’espai públic; els projectes artístics comunitaris o de transformació social i els “recorreguts sensitius”, un nou llenguatge d’art contemporani interdisciplinari on les arts escèniques, musicals i visuals s’agafen de la mà per a crear experiències úniques per a l’espectador, que també forma part de l’obra.

Així mateix, amb la intenció d’inundar el panorama cultural, l’associació incideix en els centres de formació i promoció (Escoles d’Art, la Universitat, associacions i entitats promotores de l’art) donant suport a la professionalització del sector i fomentant l’intercanvi d’informació i recursos. La mostra dona un pas endavant i consolida les residències d’artistes a Instituts i Escoles, amb la idea de que l’artista treballi conjuntament amb els alumnes i realitzi una obra de cocreació durant el curs escolar.

HORARI: Divendres 24 de maig, a les 19 h.

A les 18 h s'obrirà l'exposició de les escoles d'art de la segona planta.

El cap de setmana 24, 25 i 26 estarà obert cada dia d'11 a 20 h.

HO ORGANITZA: Associació inund'Art