Conferència «Aproximació a l'òpera 'Mestres cantaires de Nuremberg', de Wagner», amb Manel Bertran
Dc, 17 d'abril a Auditori Viader a les 19:00 h.

L’òpera que s’analitzarà és de les del període de Maduresa de Wagner, cosa que permet apreciar plenament les seves innovacions aplicats als drames lírics. Manel Bertran Mariné, president del Club Wagner de Barcelona, ens parlarà del compositor en el moment de gestació de l’obra, exposarà l’argument i il·lustrarà audiovisualment alguns dels moments cabdals de l’òpera.

ORGANITZA: Amics de l’Òpera de Girona

COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona