Mòdul I. Anglès Nivell 2
Dilluns i dijous de 6 a 8 h del vespre _ Inici: 21-09-2017
Ajuntament de Palamós

Curs per reforçar les estructures orals i escrites apreses en el curs inicial. Un cop finalitzat el curs s’ assoleix un nivell bàsic.

Els nivells 1,2 i 3 dels idiomes tenen una certificació oficial del Departament d'Ensenyament de la Generalitat.

Accés: Poden accedir a aquests estudis totes les persones que tenen més de 18 anys o bé els compleixen durant l' any natural en què inicien la formació.

Dies i hora: dilluns i dijous de 6 a 8 h del vespre
Lloc: Aula d'aprenentatge C. Riera, 31
Inscripcions: del 12 al 22 de juny.
A partir de  l' 11 de juliol continuen les inscripcions  fins a exhauriment de places vacants.

Inici : 21 de setembre
Preu: 170 € el curs

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.