Tòtems de la novel·la històrica
Dimarts de 19:30 a 21:00h _ Inici: 03-10-2017
Casa de Cultura de Girona

Un tòtem és un emblema, un referent moral, un símbol. Un objecte de culte que té ressonàncies ancestrals, de veneració, de sagrat, d’històric. Aquest cicle proposa aprofundir en eles estils i els autors més destacats i determinants del gènere històric del segle XX i part del XXI. Autèntiques vaques sagrades admirades, venerades i reverenciades pel públic i la crítica. Els protagonistes seran: Umberto Eco, Christian Jacq, Ken Follet i Noah Gordon.

Martí Gironell (Besalú, 1971) es periodista i escriptor, llicenciat en Filologia Anglesa i en Periodisme ha trebllat a Ràdio Besalú, Ràdio Olot, Catalunya Ràdio i TV3. Col·labora habitualment a El Punt Avui, a El Món i a el Mundo. Ha públic novel·les històriques, la última de les quals va ser Strappo (2015) i el conte Once upon a time...Històries de Vila Conte (2016).

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.