'Carta al pare, de Franz Kafka', amb Laura Llevadot
El 06/11 a les 19:00 a La Mercè _ Inici: 06-11-2017
Casa de Cultura de Girona

Laura Llevadot és professora de Filosofia Contemporània a la Universitat de Barcelona. Ha sigut investigadora al Søren Kierkegaard Research Center de la Universitat de Copenhague, a la Howard and Edna Hong Kierkegaad Library (Minneapolis, USA) i a la Universitat de París 8. Actualment és investigadora del Laboratoire d'Études et de Recherches sur les Logiques Contemporaines de la Philosophie a la Universitat de París 8 i membre del Seminari María Zambrano (Universitat de Barcelona). Ha publicat diversos articles especialitzats sobre la filosofia de Kierkergaard i la seva relació amb el pensament continental contemporani en revistes nacionals i internacionals. El seu interès actual se centra en les filosofies contemporànies de l'alteritat, la desconstrucció i les derivacions eticopolítiques del pensament.

AQUESTA CONFERÈNCIA ES FARÀ A:

CENTRE CULTURAL DE LA MERCÈ

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.