'Octubre, de Miquel Pairolí', amb Joan Vergés
El 27/11 a les 19:00 a La Mercè _ Inici: 27-11-2017
Casa de Cultura de Girona

Joan Vergés (Banyoles, 1972) és professor titular de Filosofia Moral a la Universitat de Girona i fa de consultor d'Humanitats a la Universitat Oberta de Catalunya. Des del 2014 és director de la Càtedra Ferrater Mora. Ha fet estades de recerca a les universitats de Harvard, Oxford i Osnabrück (Alemanya). Els seus interessos principals són la filosofia política contemporània, especialment John Rawls, l'argumentació no formal i l'ètica. És soci fundador de l'Associació Espanyola d'Ètica i Filosofia Política i forma part del consell de redacció de les revistes Enrahonar, Revista Catalana de Dret Públic, del consell editorial d'Edicions de la Ela Geminada i del diari ARA de les comarques gironines.

AQUESTA CONFERÈNCIA ES FARÀ A:

CENTRE CULTURAL DE LA MERCÈ

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.