Introducció a l'animació tradicional en 2D
Dissabte de 15:30 a 17:30h _ Inici: 21-10-2017
Casa de Cultura de Girona

En aquest taller explorarem el mon de la animació i de com donar vida als nostres dibuixos a partir dels 12 principis bàsics de la animació que van ser elaborats per 'els nou homes savis', que treballaven amb en Walt Disney, a partir de la experimentació i la pràctica. Aquests principis son:

1.1 Estirar i encogir
1.2 Anticipació
1.3 Posta en Escena
1.4 Animació directe i Pose a pose.
1.5 Acció complementária i Acció superposada
1.6 Accelerar i desaccelerar
1.7 Arcs
1.8 Acció Secundária
1.9 Timing
1.10 Exageració
1.11 Dibuix Sólid
1.12 Atractiu

Ens aproximarem a aquests principis a partir de exemples i exercicis práctics que farem amb una ipad o tauleta grafica (i amb una aplicació de animació instalada previament).

També veurem alguns curts de animació, i parlarem perquè ens agrada tan explicar i que ens expliquin històries i de la importància que té.

Dirigirant el taller: Angel Aguirregomozcorta
Dates: 21 d'octubre; 4, 11, 18 i 25 de novembre i 2 de desembre.
Horari: Dissabtes d'15.30 a 17.30h

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.