La ciberguerra va irrompre en les nostres societats per incrustar-se en tots els camps, des del militar fins als civils, amb Roberto Plà
Dj, 24 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Les xarxes informàtiques van provocar una mena d'extensió dels camps de batalla cap a un món virtual en plena interacció amb la realitat. Amb l'embranzida del que és nou, misteriós i terrible, la ciberguerra ha irromput en els titulars dels mitjans de comunicació. No obstant això hi ha poca informació sobre quins són els canvis que cal esperar en els fenòmens de la guerra amb l'evolució de les tecnologies digitals i com això afectarà la vida dels ciutadans.

Roberto Plà Aragonès ( Lleida en 1958) és Coronel de l'Exèrcit de l'Aire, Paracaigudista, Controlador d'Intercepció i Oficial de Guerra Electrònica. Va començar en el camp de les comunicacions per ordinador l’any 1989 i des de 1998 escriu la secció d'Internet i noves Tecnologies de Revista d'Aeronàutica i Astronàutica. És membre del Consejo Asesor del Servcio  Histórico y Cultural del Ejército del Aire. Actualment està destinat a Barcelona com a Cap de l'Aquarterament Aeri del Prat i Comandant Militar Aeri de l'Aeroport de Barcelona.

La Casa de Cultura, per questions informatives i d'aforament,  recomana inscripció prèvia per reservar plaça clicant aquí