Intel·ligència creativa. Les TIC, presència i influència en les nostres vides(cicle)
Dj de 19.30 a 21.00h _ Inici: 27-10-2016
Casa de Cultura de Girona

En pocs anys hem passat d’un món analògic, abordable i comprensible, a una digitalització de les nostres vides amb una necessitat d’adaptació constant. Aquesta revolució tècnica i cultural obliguen a avançar en la cerca del mètode en el qual les ciències i les humanitats cooperin en la interpretació interdisciplinària del món com un tot.

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.