Les ciutats europees de Josep Pla (cicle)
Dimecres 20:00 a 22:00h _ Inici: 01-10-2014
Casa de Cultura de Girona

#ccgcicles

Aquesta mostra vol donar una visió de la labor de testimoniatge social i històric que Josep Pla (1897-1981) dugué a terme al llarg de la seva vida periodística i literària. Es donen com a punts de referència sis ciutats per les quals l'escriptor i periodista sentí especial fascinació: París, Madrid, Berlín, Roma, Londres i Atenes. A l'exposició es presta especial atenció al profund coneixement que Pla mostra dels literats i pensadors de les cultures que aquestes simbolitzen.

Les ciutats europees de Josep Pla i el cicle de conferències associat a l'exposició està organitzada per la Càtedra Josep Pla i la Casa de Cultura. La mostra la va produir la Fundació Josep Pla i la Generalitat de Catalunya.

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.