Contemporàlia | Ciència. Pioners, visionaris i somiadors. Algunes aventures científiques excepcionals (cicle)
Dj de 19:30 a 21:00h _ Inici: 29-09-2016
Casa de Cultura de Girona

Fer aterrar una sonda en un cometa, replicar en un laboratori
les condicions ambientals que van permetre l’aparició de la vida a la Terra fa 4.000 milions d’anys, crear cèl·lules artificials controlades per gens sintètics, obtenir i desxifrar la seqüència completa del genoma humà. Són algunes de les aventures científiques més revolucionàries i arriscades dels darrers temps. Alguns dels seus protagonistes viuen i treballen ben a prop nostre, són visionaris i somiadors que ens explicaran de primera mà les seves experiències pioneres.

#contemporàlia

MATRICULA'T
Per poder matricular-vos d'un curs heu d'autentificar-vos clicant aquí.